Dags att golfa!

Känns helt sjukt att klockan bara är halv två på dagen. Simons lillebror har sovit hos oss inatt och det resulterade i att vi fick stiga upp med honom imorse, och det är betydligt mycket tidigare än vad vi brukar göra, hehe. Men fan vad gött det är ändå, att gå upp tidigt. Man får ju liksom ut någonting av dagen istället för att sova bort den. Det har hur som helst varit asmysigt att ha honom här, Simons lillebror. Han är verkligen lika go, härlig, snäll och rolig som Simon. Att det skulle finnas en till kille som min prins trodde jag inte, men tjejer, se upp, det finns ännu en! Han fyller snart 11, så om några år får ni rycka och slita i honom. Först till kvarn vinner!! Neheni, inte riktigt. Han ska ha en snäll, go, mysig och rar tjej! Han förtjänar liksom det bästa, precis som Simon! ;)

Jag ska borsta gaddarna nu, sedan är jag redo att dra iväg med grabbarna till Katrineholm där vi ska spela minigolf. Vet inte när jag spelade sist... Det är ett bra tag sedan iallafall! Men ärligt talat så tycker jag att det är svinkul att spela. Det är världens mest perfeka "familjeaktivitet" då det passar alla människor i alla (nästan) åldrar! Eller hur? Okej då... OM jag kommer vinna? Det är klart!! Jag ska krossa dom!!





Har på mig en ny skitsöt, men väldigt stor och "puffig" blus idag. Är inte så lätt
och få rättvisa bilder på den med webcameran, men så fort mitt usb har landat
i min brevlåda så ska jag visa den och mycket annan shopping för er! Kul va?

Ha en fin dag!!
Puss och kram ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback