Dags att svettas

Egentligen är jag skittrött och vill ingenting annat än lägga mig och mysa framför en film. Men jag har gett mig fan på att innan jag får lugn och ro ikväll så ska jag iväg till gymmet och köra en runda! Måste tyvärr träna ensam ikväll då min träningspartner, Hanna, är inte hemma. Så tråkigt! Men jag ska nog klara mig. Iallafall en gång. Ska hur som helst träna och svettas riktigt ordentligt till dig också gumman, tro mig! Hehe.

Nå, rör på påkarna Jennypenny! Här blir ingenting gjort. Nu ska jag iväg och svettas under en timmes träning. Vet att jag kommer känna mig nöjd efteråt, så det är bara att jag masar mig iväg nu!


När man tränar ensam så är i-poden ett måste.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback