Duktiga jag

Som jag skrev i förgående inlägg så skulle jag KROSSA grabbarna i minigolf. Tror ni att jag gjorde det då? Jajamen, det är väl klart! Jag utklassade dom bådå två. Eller okej, utklassade kanske jag inte gjorde, men jag vann över dom båda! Kändes skitbra. Efter en god match som faktiskt varade i ca 1½ timme så drog vi till Mc'Donalds och käkade mat. Lika gott som alltid. Egentligen så vet jag ju att hamburgarna inte lagas iordning på något vidare trevligt sätt osv. men fyfan vad gott det är!! Det är liksom något speciellt med Mc'Donalds. Det bara är så.

Skitsamma, nu ska jag inte prata om mat. Haha! Vill inte erkänna vad jag har tryckt i mig denna helg. Men det är många kalorier, det ska ni veta. Tur jag fortfarande lever.

Nerå, men vill ni veta vad jag gjorde nu ikväll tillsammans med Hanna?! Håll i er - Vi gick till gymmet och tränade i en timme! Kan ni fatta grejen? Jag tog mig ner till gymmet (det är ju typ 200 meter från min bostad, ojoj) och körde igenom ett ordentligt träningspass. Vi började med att gå på rullbandet i 30 minuter sedan körde vi lite styrkmaskiner. På tal om styrkmaskinerna nu då... Shit vad man tappar när man inte tränar på ett tag! Seriöst talat nu, så tar jag ungefär 23-30 kilo mindre än vad jag brukar. Mina muskler är liksom helt slut, men det är väl inte så konstigt?!!! Det ska hur som helst bli ändring på det här nu, eller hur Hannapanna? Nu jäklar ska vi bli hurtiga igen!!

Och det här med att träna och hålla igång kroppen nu då... Jag har lagt ner det här med att gå på någon jävla diet eller så. Fan, för det första så kan det inte vara bra för kroppen, för det andra känner jag inte att jag behöver gå ner speciellt mycket i vikt nu när jag tänker efter, och för det tredje så är det inte värt allt slit... Jag ska leva som en normal människa. Mitt liv är för kort för någonting annat. Punkt slut.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback