Efter några toabesök

Känner jag mig mycket bättre igen! Vad fan hände?

Jag som var så jävla duktig, tog mig ner till gymmet och allt alldeles ensam. Gick intervaller på rullbandet i 30 minuter samtidigt som jag lyssnade på musik och bara njöt. Ja, bokstavligen talat - njöt. Det är ju verkligen skönt att röra på sig. Det är en frisk känsla som strömmar genom kroppen samtidigt som man svettas och kämpar med att hålla ut innan man bara faller ihop! Det ÄR ju verkligen skitkul och träna hörreni!!

Aja, det som hände iallafall, precis efter att jag gått mina 30 minuter på bandet, var inte roligt ska jag säga er. Jag fick sådana obehagliga magsmärtor, och blev alldeles "bubblig" i magen. Gissa vad jag gjorde? Bytte skor, tog på mig jackan, hoppade på cykeln och trampade hem såklart! Tackar gudarna för att jag gjorde som jag gjorde, om ni fattar.. Höhöhö!

Efter en portion med jorgubbar och mjölk, två avsnitt av Prison Break, soffmys med min pojkvän och en hel del vatten så känner jag mig mycket bättre igen. Tack och lov att det bara var "tillfälligt". *Peppar peppar*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback