Evening

God kväll kära blogg! Har precis avslutat en "minifilmkväll" tillsammans med Simon. Vi käkade chips och tittade på mindre än en halv film, sedan somnade han. Kul, jävligt kul. Det verkar iallafall ta på krafterna riktigt ordentligt att vara snickare har jag märkt. Han är ju helt slut när han kommer hem och det enda han gör är i stort sätt att äta, jobba, skita, duscha, äta och sova. Stackare! En annan som går hemma och är ledig hela dagarna är ju hur pigg som helst eftersom att jag kan sova hur länge jag vill och inte behöva gå upp 05:15 när klockan ringer...

Lägenhetstittandet gick skitbra förut. Mammsen hängde som smakråd och som grädden på moset fick jag träffa Freja, min fina systerdotter som umgicks med mamma idag. Det var ju riktigt trevligt och mysigt.

Imorgon ska jag till smultronstället tillsammans med pappas fruga! Hon och jag passar på att ta en mysig dagsutflykt såhär när vi båda två är lediga. Givetvis utnyttjar vi situationen då jag ska övningsköra - Inte långt kvar nu tills jag fyller och har mitt körkort i handen! Ser fram emot en mysig dag ♥

P.S. Jag har glömt mitt usb-minne hos Jessika i Mjölby så jag kan inte lägga in några bilder!! OM jag är arg på mig själv!!? Gissa tre gånger!! Alltid jag.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback