Festförberedelser

Hallå allihopa! Hur står det till? Här i Mjölby har vi det galet kul! Finns så sjukt mycket roligt som jag skulle kunna berätta, men jag ska spara det mesta för oss själva, haha. Är ju så svårt och återberätta allt det roliga som vi gör hela tiden. Var ska man börja liksom? Hur som helst så gick resan hit igår bra. Jag köpte med mig godis, Coca cola och fördrev tiden med att läsa och äta. När jag kom fram blev jag glad som ett litet barn då jag såg Jessika, hihi. Gårdagens kväll då? Ja, den tog ju förfan aldrig slut. Kom i säng halv fem imorse!

Vi spenderade gårdagen tillsammans med en hel drös av Jessikas Mjölbykompisar. Det var riktigt kul och träffa många av dom som hon brukar prata om. Kvällen började med att vi var ett stort gäng brudar som grillade och umgicks. Men efter ett tag kom det även en hel drös med killar och jag vet inte HUR många vi blev här hemma till slut. Men kul var det! Kom somsagt inte i säng förren halv fem imorse och var tvungen att gå upp vid nio igen, så lite halvtrött var man ju. Haha!!

Ikväll blir det fest igen!! Det är Linda, Jessikas storasyster som ska ha 20-årsfest i en lokal som vi har varit och fixat i idag. Det kommer bli awsome!! Är riktigt taggad trots att jag fått alldeles för lite sömn. Har egentligen lite brådis nu då jag ska börja snygga till mig inför kvällens festligheter! Ska ta mig en dusch då jag är lite svettig om kroppen efter festförberedelserna. Det är ju förfasiken tropisk värme i Sverige!!

Bjussar på två videos som är från idag då vi festfixade. Dom får tala för sig själva, för nu måste jag fixa!! Den första videon är ju grym. Den har Jessika själv fixat ihop.


Haha, jag säger: "Säg hejdå nu då"
Jessika får panik: "Nej, nej, nej" HAHAHAHA!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback