Film på tv3

Känner mig lite bättre än jag gjorde sist jag satt här och skrev ett inlägg. Men jag är fortfarande aptrött och alldeles seg i hela kroppen. Hoppas det går över, att jag vaknar upp som en ny människa imorgon! Hatar att känna mig som en zombie.

Aja, hur som helst så har jag inte hängt läpp idag. No way. Jag har passat på att göra lite nytta här hemma, så som att storstäda balkongen. Det behövdes! Jag dammade, dammade, dammade och det blev så snyggt så. Tog även med mig min prins till blomaffären där jag handlade nya blommor som jag ska plantera imorgon. Kommer bli nice!!

Fick ett ryck och bakade en kladdkaka förut, och det gjorde jag rätt i. Fy bubblan vad gott det var! Nu ska jag fortsätta äta nötter, mysa och titta på filmen som går på 3an, tillsammans med världens bästa pojkvän!

Hoppas ni också har en fin fredagskväll men att ni mår lite bättre än vad jag gör ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback