Full like a kastrull

Hihi håhåhå hehe haha hehe åååååååååh. Idag har jag kommit på en grej - Jag är full av idèer som jag tror kommer att göra/bli succé! När jag nu har tänkt efter så inser jag att vissa av alla mina ideèr är gamla, men som jag på något jäkla vis inte tagit mig tid till att utföra - VARFÖR? Man måste offra saker här i livet. Brevbäraren vet inte vad du önskar dig, och han kommer definitivt inte hem och postar allt åt dig utan du måste kämpa för det du brinner för! Det tar tid, det tar energi, det krävs tålamod, men fyfan vad värt det är allt slit i slutändan.

Vad är det jag babblar om nu då? Vad är det för drömmar som jag drömmer om? Som jag ska kämpa för... Ja ni, om ni det visste.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback