Glass i stora lass

Kom just hem efter en rolig och mysig dagsutflykt tillsammans med Anne-Elise och lillasyster Isabell. Vi har somsagt varit i Söderköping och Smultronstället. Måste bara säga att jag tycker att Söderköping är en så sjukt fin stad. Den är så mysig och gammeldags överallt. Att gå i deras kvarter känns som och vara utomlands, allt är så annorlunda och "gulligt" på något sätt. Jag upplever att det är som någon speciell atmosfär som sprider sig genom staden och det är en mycket mysig och härlig känsla. När jag blir gammal och rik ska jag ha mitt sommarställe i Söderköping, det har jag bestämt idag!

Det gick suveränt att köra både dit och hem. Dock var det liiiiiiiiiiiite lite liiite FÖR varmt att köra utan AC. Jag ska absolut inte avslöja här hur svettig jag har varit idag, det blir alldeles för privat, haha. På hemvägen stannade vi faktiskt vid Sörsjön och doppade oss. DET var välbehövligt ska ni veta! Tackar för en trevlig dag.



Vi satte oss och åt lite mackor när vi kom fram


Påväg upp för berget för att se utsikten


Det var varmt, så vi tog pauser i skuggan



Utsikten


Det var så vackert! Någon som varit uppe där?


Jag och Anne-Elise


Min goda polkaglass!


Anne-Elise


Isabell och jag med våra glassar


Sisters


Vi tog somsagt ett dopp i Sörsjön påvägen hem


Badbrudar!





Idag har jag övningskört nästan 20 mil. Helt galet kul!!



TACK själv! Alltid kul att umgås med dig :-) Det gick ju bra att köra! Ordentlig träning med många mil, det klarade du bra. Du har väl läst i körkortsboken som jag har tjata om?? Det blir förhör snart, o då MÅSTE du ha läst på! KRAM

2010-07-18 // 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback