Good morning

Har ni sovit gott? Det har jag gjort i min nybäddade säng, FÖRUTOM, att en irriterande flugjävel flög omkring och satte sig på mina nakna kroppsdelar hela natten. Försökte drämma till den ett x-antal gånger, men jag missade. Det gick så långt att jag faktiskt gick upp och letade efter flugsmällan, men jag hittade den inte. Flugan lever än, och den är kvar i samma rum. Den verkar trivas där. Men nu är jag pigg och redo för att mörda den!! Hehe, nog om flugsnacket nu..

Det känns jättekonstigt att skriva det här, men det är faktiskt sant och jag är alldeles pirrig och glad i kroppen - Idag åker jag hem till Jessika i Mjölby!!! Jag ska äntligen få träffa min bästa, finaste vän! Det är helt sjukt, vi har inte träffats på en hel månad nu. Det börjar kännas också, saknaden till henne är enorm!! Stannar kvar hela helgen så jag har god tid på mig att pussa och krama på henne och berätta hur mycket jag har saknat henne. Eller, tror ni att jag kommer hinna det? Vi kommer väl bara att ligga och skratta tillsammans hela tiden!! Tror det kommer räcka med att vi ser varandra på stationen där hon ska möta mig, så är vi igång! ♥

Eftersom att vi hade "vintersnack" i förgående blogginlägg så bjussar jag på lite fler bilder från den årstiden. Den här gången är dom på mig och den omtalade bästa vännen, Jessika. Här var vi hemma hos henne och busade i snön somt två små barn. Efter en timme var vi som två dyngsura isbitar med 0,000 känsel i fötterna. Haha!!










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback