Helt slut

Jag kom hem igårkväll, trött som ett jävla as, efter en helgalen helg i Mjölby. La mig strax efter klockan 22-tiden, somnade som en stock och vaknade inte förrän 11 imorse. Men det behövde jag!! Om jag säger såhär: Den här helgen har vi inte direkt sovit ihjäl oss. Tvärtom! Vi har inte sovit ett skit, haha. Det har iallafall varit en riktigt rolig helg. Jag har träffat massor med nya människor och det var riktigt härligt att umgås med Jessika en hel helg. De blir ju tyvärr inte så ofta med tanke på avståndet mellan oss. I hate it!!

Hur mår ni annars då allihopa? Jag är som ni förstår lite seg, tung i huvudet, trött och sliten efter helgen. Men annars så är det toppen! Lite varmt kanske? Helt galet! Idag är det 32 grader i skuggan och just nu är det äckligt varmt i lägenheten. Klibbar fast mig vart jag än sitter, haha. Men jag gillar't! Det är ju sommar!!


Somsagt, trött och sliten.. Haha!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback