Hemma från sjön

Med rätt inställning och ett glatt humör så går allting bra. Solen sken upp så fort vi kom till sjön och hela dagen har varit underbar. Jag och Emma har tagit många dopp under dagen och allihopa har varit välbehövda och uppfriskande. Man blir ju som en ugn på 100 grader som nästan sprängs när man är i solen för länge, haha. Har iallafall fått i mig en hel del vatten idag. Brukar ju vara alldeles för dålig på att dricka men idag gjorde jag mitt yttersta för att få i mig så mycket som möjligt. Får se om det hjälper, eller om huvudvärken kommer ikväll iallafall!

Vi har spelat en hel del olika spel idag. Skitkul! Jag älskar att spela spel, det är verkligen ett bra tidsfördriv samtidigt som det är underhållande och spännande. Det är alltid lika kul. Jag är som ett litet barn när det kommer till spel. Men skitsamma, det jag ville komma fram till är att min rygg har blivit jäkligt bränd på grund av detta då jag satt upp med ryggen mot solen under alla dessa timmar vi har spelat. Det ska bli intressant och se om det svider ikväll när jag duschar, haha!!

Förresten, jag ska berätta lite senare om en helsjuk grej som jag har lyckats med idag!! Jag kan inte annat än skratta åt det, men jag känner mig jäkligt korkad och virrig. Mer om det senare! Ska ringa ONOFF först innan de stänger...


Till höger ser ni ett av spelen vi har spelat idag - Fia med knuff.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback