Ingenting stoppar oss

Trots att det är lite mulet idag (iallafall just nu) så trotsar jag och Emma vädret genom att rulla iväg mot badplatsen alldeles strax. Matsäcken är packad och bikinin är på. Det är bara solen som fattas. Men vi tror och hoppas att den kommer när vi är på plats. Annars så får vi sysselsätta oss på annat sätt. Vi har tagit med oss spel, böcker, tidningar och annat som är bra och ha. Det är ju sommar och då kan man inte ligga inne och hoppas på bättre tider, hehe. Såhär ser väderprognosen ut för dagen vilket betyder att solen kommer att titta fram!



Nej ni, nu är det dags att fixa med det sista.
Jag måste packa ner handduk, vattenflaska och pengar. Ska svänga förbi ICA och köpa med en liter jordgubbar. För vad är en sommar utan svenska jordgubbar? Ha nu en fin dag mina kära vänner, det ska definitivt jag ha! Med, eller utan strålande sol? Det vet jag inte... OCH det kvittar!! Hehe, så det så.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback