Innan jag somnar...

... Vill jag bara tala om att jag älskar livet! Jag njuter av varje andetag och ser precis allting som händer, från en positiv vinkel. Jag har lärt mig att allt dåligt för med sig någonting bra, och att allt som händer har sin mening.

Jag har världens bästa familj, pojkvän, vänner, och jag trivs så bra med att jag är jag! Jag har aldrig varit rädd att stå upp för vem jag är eller för vad jag tycker. Jag är en stark person som aldrig tar någon skit. Är det någon som snor energi av mig och aldrig ger någonting tillbaka så har jag inga problem med och rensa bort personen i fråga, ut ur mitt liv. Jag strävar alltid efter att jag själv och de människor som jag älskar, lever lyckligt och är nöjda med livet. Vill jag ändra på någonting så väntar jag inte på att brevbäraren ska komma hem med ett brev på posten där det står hur jag ska göra, utan jag löser allt på min egen hand och på mitt sätt. Självförtroende hörreni, är jäkligt viktigt. Jag vet att det inte är så många som har ett lika starkt som mig, men jag hoppas en dag att ni hittar dit. Det finns inga mer tips än att vara snäll mot dina medmänniskor, tänk först och handla sedan, ha tålamod, stå upp för vem du är, låt ingen ändra dina åsikter och ta ingen skit!!

Förresten så är jag hemma från sommarstugan nu.
Vi hörs imorgon! Kram och godnatt ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback