Jag behöver Er hjälp

Jag har velat haft en systemkamera hur länge som helst nu. Men det har inte blivit av att jag har köpt någon på grund av att jag har varit för snål och för att jag inte har vetat vilken jag ska ha. Det är ju hur svårt som helst och veta vilken som är bra. Det finns ju så enormt mycket olika kameror med så mycket olika funktioner på alla. Dessutom skiljer dom sig så otroligt mycket i pris med varandra. Jag blir jätteförvirrad av allt det här. Men jag känner mig lite klokare efter att ha varit inne på ONOFF igår och fått lite hjälp. Känner ändå att jag behöver betydligt mycket mer hjälp så jag uppskattar alla förslag, tankar, åsikter och tips av er!! Nu har jag nämligen bestämt mig - Jag SKA ha en systemkamera!

Vad ska jag ha min kamera till då? Jo, till och fota med såklart. Men vad? Jag är liksom ingen superfotograf och behöver absolut ingen "värstingkamera" med 8802884756 inställningar som jag inte ens förstår mig på. Jag är inte ute efter att bli någon fotograf men jag vill kunna ta snygga och coola bilder! Är nöjd med min mobilkamera, men jag vill ha någonting bättre som kan framhäva coola färger, detaljer och miljöer på ett helt annat sätt. Jag vill ha en kamera som tar snygga porträttbilder då man kan "skugga/sudda" bort bakgrunden och få en häftig känsla i bilderna helt enkelt. Förstår ni vad jag menar?

Uppskattar som sagt all hjälp jag kan få. Ni är guldvärda allihopa som tipsar och hjälper mig med detta!



Jag har precis fatt en system kamera och den du har pa bild ar inte speciellt avancerad och inte jatte mycket olika saker. och det blir valdigt snygga och jatte fina bilder. :) Och nikon ar bast :) ar i frankrike sa kan inte skriva ordentligt :)

2010-07-06 // 17:21:34

Jag har en Nikon d3000, och den är faktiskt bra, :)

2010-07-07 // 18:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback