Känner mig inte helt 100

Usch, jag vet inte vad det är med mig idag.. Kände mig ändå rätt pigg och så när jag vaknade i morse, men efter frukosten sa det bara "poff" och det slog till. Jag är alldeles kallsvettig, tung i huvudet och helt jävla dödstrött. Så fort jag rör mig eller reser mig upp så känns det som att jag ska svimma.

 

Ligger i sängen och har gjort det i några timmar nu. Somnade till förut och sov som en stock fram till det plingade på dörren. Det var hyresvärden som kom och undrade om det gick bra för oss att visa lägenheten på onsdag klockan elva. Självklart sa jag! Detta gav mig givetvis en liten energikick. Jag vill bli av med lägenheten NU så att vi kan flytta in i den andra, hihi.

 

Ska fortsätta vila upp mig nu. Om ett litet tag ska jag masa ut till köket och laga ihop någon lätt men energirik lunch. Känns som att jag har 0,0000 energi i kroppen. Hemskt. Vad mer då? Massvis med vatten på det borde väl hjälpa mig på traven. Ja, för tänk om det är vätskebrist jag har........?? Jag som är så dålig på att dricka....

 




Drick vatten och ta en kall dusch.

Kram mamma

2010-07-16 // 16:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback