Kommer att bli en fin dag

Idag är jag uppe relativt tidigt. Jag hängde på låset tills ICA öppnade då jag handlade lite smått och gott till idag. Det blir nämligen en dag på stranden! ♥ Det är klarblå himmel och redan jättevarmt ute. Det kommer att bli en riktigt varm, solig och härlig dag. Klart man då ska passa på att ligga på stranden tillsammans med någon man tycker om. Jag personligen ska hänga med Josefin hela dagen, och det kommer inte bli annat än perfekt.

Ska be iordning lite smörgåsar att ha med idag, sedan packa resten av matsäcken innan farmor kommer och hämtar mig. Jag ska klippa henne såhär på morgonkvisten innan hon kör ut oss till stranden. Bara roliga saker som händer idag, hehe.

Ha nu en underbar dag i solen allihopa.
Ja, för våga inte sitta inne en dag som denna!!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback