Läsarfråga

När kommer svaren på frågorna?

Svar: Jag tänkte faktiskt att det skulle bli idag! Tänkte ju att jag skulle svara i en videoblogg och då behöver jag ju lite hjälp. Eftersom att Jessika kommer till mig idag så passar det ju utmärkt! Eller hur? Fast vad tror ni egentligen, är det en bra idè att svara på frågorna i en videoblogg? Eller vill ni att jag gör som jag brukar? Jag vet ju inte själv, haha!!

Hur som helst så kommer svaren innan helgens slut iallafall, så vill ni fråga någonting mer - Gör det nu. Nu är det sista chansen!

Kram på er alla!


jag tycker att en video är en bra idé, blir roligare att få reda på svaren genom en video =)

2010-07-30 // 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback