Min egna spa-behandling

Har nu under eftermiddagen passat på att tagit hand om mig själv riktigt ordentligt. Jag satte på lugn, skön musik och utförde en liten egen spa-behandling här hemma. Började med att ta en lång dusch då jag tvättade håret, la i en inpackning, rakade vissa delar på kroppen och använde peeling överallt. Tänkte jag skulle visa er bilder på mina nyrakade ställen.. Skoja bara, haha!!

Efter en lång och skön dusch smorde jag in mig ordentligt, sedan la jag en ansiktsmask. Lät den sitta i 15 minuter och medan den satt, filade jag fötterna, klippte naglarna, tog bort gammalt lack och la på nytt.

Nu känner jag mig som en helt ny människa. Renare och fräschare än jag är nu, kan man inte vara. Är len som en babystjärt precis överallt. Känns underbart. Är genast mycket piggare!! Att ta hand om sig själv såhär gör otroligt mycket.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback