Mjölby och Jessikaaaaa, here I come!!

Hör och häpna - Jag fick ner all packning i en och samma väska! (Om man räknar bort påsen som blev full också, haha!!) Är hur som helst skittaggad på att resa några timmar nu för att slutligen hamna i Mjölby där bästa Jessika bor! Jag stannar som sagt hela helgen och jag vet att den här helgen kommer att bli hur grym som helst! Jag är alldeles sprallig, som ett litet barn på julafton eller ett barn i en godisaffär. Känns som att jag har vunnit en miljon kronor. Men det är klart, det är ju typ samma sak eftersom att Jessika är GULD för mig!! Hon är min bästa vän. Kan inte förklara min kärlek till henne med ord och inte just nu, för det har jag inte tid med. Skulle jag försöka skriva ner vad hon betyder för mig så skulle det bli som en hel bok. Detta betyder alltså att om jag skulle börja med det skulle jag missa min buss som ska ta mig till Katrineholm där jag ska hoppa på tåget till Norrköping. I Norrköping sedan ska jag ta tåget till Mjölby. Tur jag har med mig min i-pod, en bra bok och ett glatt humör, annars skulle denna resa bli dryg. Hehe, vi hörs kanske när jag kommer fram. Om inte annat så får ni ha en alldeles toppenbra helg, DET ska jag ha ska ni veta!! ♥



Min mascara är slut så jag ska springa och handla en ny i Katrineholm.
Är därför inte sminkad nu utan det gör jag på tåget.

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback