Mot mataffären

Nu har jag lyckats masa mig upp ur sängen, tagit mig en kall dusch, tagit på mig smink och kläder, skrivit nota, planerat middag inför ikväll, dragit upp persiennerna och allt det där. Usch, jag känner mig som ett jävla miffo idag. Klockan är halv fem och jag skriver som om jag menar "god morgon" till er. Haha, fyfan för mig!!


Exakt såhär - som ett miffo - känner jag mig idag!! Somsagt, fyfan för mig!


Jag har dragit på mig en tunika från Lindex med fräcka detaljer idag. Till det har jag
kortare leggings och vita converse. Inte direkt sommarklädd, men inte så konstigt när
det vräker ner regn från himlen.

Nu ska jag masa mig till affären i det regniga vädret tillsammans mitt paraply och min nota. När jag kommer hem igen ska jag ta tag i disken och sedan laga käk i hopp om att älsklingen min kommer hem från jobbet snart. Det borde han ju göra eftersom att regnet öser ner nu. Han är ju ute och lägger tak!! Eftersom att han lagade middag och överraskade mig igår med allt det där mysiga, så ska jag göra detsamma för honom idag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback