Mysdag med mammsen

Efter körlektionen imorse gick jag på stan en sväng och efter ett tag kom mamma ner och gjorde mig sällskap. Vi har myst hela dagen hon och jag. Vi har bland annat ätit glass, gått på stan, kollat lägenheter på Internet, haft en mysig pratstund på balkongen och grillat lax! Varken hon eller jag kan äta lax så ofta då våra "inneboende" (dotter och pojkvän;)) avskyr den otroligt goda fisken! Vi passar alltså på när vi ses, att äta detta och vi njuter gott när dessa lyckliga dagar faller på plats.

Nu har vi suttit i över !½ timme och "ätit middag". Tiden går så himla fort när man börjar prata, skratta, småäta och då man njuter av solens strålar som värmer så skönt. För och inte tala om hur mycket vi njuter av varandra, hihi! ♥ Ska nu fortsätta att umgås med mammsen innan det är dags för mig att vandra hem till min bror. Ville bara kika in och säga att jag har världens mysdag med den bästa mamman på jorden!! Vi hörs när jag kommer hem.







» Mamma

Tack för en mysig dag <3

Kram mamma

2010-07-08 // 12:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback