Mysdag

Hej på er! Har inte startat datorn på hela dagen då jag istället har myst och tagit hand om min sjuka pojkvän. När vi vaknade imorse så var det en genomförkyld Simon som låg bredvid mig. Inte alls kul! Men det verkar som att det är ganka många som faktiskt har åkt på förkylningar nu. Hoppas för guds skull att jag inte blir smittad nu, det är det sista jag vill!

Vilket underbart väder det har varit idag förresten! Soligt och varmt. Har ju dock inte kunnat lega vid sjön men det har inte gjort så mycket. Jag har tillsammans med min sjukling suttit på balkongen, ätit jordgubbar med glass, planerat inför mitt 18års-firande och bara tagit det lugnt.

Min födelsedag det här året kommer att bli awsome!! Jag har längtat efter min 18års-dag riktigt länge nu och jag längtar ännu mer nu när det faktiskt närmar sig. Jag vill att min artonde födelsedag ska bli perfekt! Jag vill inte att någonting ska gå snett utan jag vill minnas den dagen i hela mitt liv. Jag vet inte varför, men att fylla 18 känns så jäkla häftigt. Jag kommer att ha körkort, kunna gå ut på krogen och ta ännu ett steg in i "vuxenvärlden". Det är stort för mig! Och dom som är bjudna till min 18-års fest kommer att märka hur mycket tid jag har lagt ner på att allting ska bli perfekt, det är en sak som är säker!!



Jag idag, då vi varit och handlat jordgubbar och glass



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback