Mysig filmkväll på en torsdag

Jag och Simon firade den goda nyheten som jag pratade om förut, genom att köpa chips och hyra film. Vi har sett "Long weekend" som är en thriller från 2008. Väldigt läskig, nästan rå, film. Men den var ändå bra! Det är kul och bli lite skrämd ibland. Har man dessutom en snygg pojke bredvid sig så är det ju bara mysigt att bli skrämd - Då får man ju krypa upp sådär nära han, och man blir omhändertagen på ett så gulligt sätt. "Var inte rädd nu älskling, jag finns här" Hihi, känner ni igen er? Jag älskar kärlek!!



<Den dagen naturen slår tillbaka vill man inte befinna sig där Peter och Carla just slagit upp sitt tält. De ska tillbringa en weekend tillsammans i det avlägsna paradiset Moondah Beach, en isolerad vildmark som inte tolererar några inkräktare ska det visa sig. Deras brott mot naturens lagar kan bara bestraffas med döden - och plötsligt blir de varse om hundratals ögon som riktas mot dem från mörkret bland träden. Paradiset förvandlas över en natt till ett helvete.>

Någon som har sett den här filmen? I så fall, vad tyckte ni?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback