Nyklippt och nyfärgad

Åh, nu känner jag mig som en helt ny människa. Jag är nyklippt och nyfärgad i håret och det känns precis lika bra som det brukar göra. Ellenor är en riktig klippa! Nu är jag betydligt ljusare än vad jag någonsin har varit i håret, tror jag. Men det känns ritkigt fräscht nu såhär på sommaren tycker jag. Jag trivs i det!


Såhär ful var jag tidigare idag i håret...


Men efter ett besök hos världens bästa handledare så är jag såhär fräsch!! Beklagar dock
den dåliga bilden. Men jag orkar inte ta någon bättre idag då jag måste fortsätta med att
städa och plocka upp här hemma. Dessutom så är det inte iordninggjort för fem öre så det
är bättre att jag visar er ordentligt imorgon. Så det så.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback