Överraskningsmiddag

Vill börja detta inlägg med och tala om att jag har haft en mycket bra och rolig dag idag. Jag har klippt olika personer, olika frisyrer, skapat utifrån mina egna erfarenheter och kundernas önskemål. Jag har skrattat, skvallrat, umgåtts med härliga människor och bara njutit av livet - och att vara en "halvklar" frisör. Det känns toppen och hela den här dagen har varit just det - toppen.

Ja, för med mitt glada humör, bestämde jag mig för att ta med Hanna till gymmet. Jag ska säga er att vi är så jävla grymma när vi väl kommer igång. Ikväll tränade vi tills svetten rann från våra ryggar, ner i brallan och nerför låren. Det är så jävla gött och pumpa på gymmet tills man blir sådär svettig, I love it!!

När jag kom hem fick jag äntligen träffa min underbara pojkvän (jag har bara vaknat upp med i morse och sedan knappt sett honom något mer då han agerat snickare uppe hos sin mormor) och inte nog med det - Karln överraskade mig med middag, tända ljus, mysig stämning, blommor och allt det där som bara han kan. Hur gulligt som helst! Blev jätteglad och maten var jättegod. Han hade faktiskt ansträngt sig då han lagat pasta med lövbiff. Han är underbar min pöjk! Nu ska vi fortsätta mysa, bara han och jag, med snacks och några avsnitt av Prison Break ♥



Har ni också börjat kolla på Prison Break? Sjukans bra i alla fall!

2010-07-23 // 21:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback