Pluggar körkortsteori

Som jag nämnde i mitt förgående inlägg så är det inte så långt kvar till min födelsedag. Det betyder att jag måste läsa körkortsteori och inte bara åka omkring och glida i bilen med övningskörsskylten på, om jag ska ha körkortet i min hand några dagar efter min födelsedag. Därför tog jag tummen ur röven, satte mig ute på balkongen och satte igång med att läsa, skriva anteckningar och lära mig ännu mer när det gäller den teoretiska delen. Har suttit och pluggar i över en timme nu och det går rikigt bra när man väl kommer igång ju!


För att göra det hela så roligt som möjligt, plockade jag fram massor med
olika färgpennor som jag skriver anteckningar med i mitt körhäfte.


Nu har jag tagit en 15 minuters paus och ska nu sätta mig och fortsätta. Har en körlektion imorgonbitti och jag ska allt visa framfötterna för min körlärare. Hade ju glömt att göra en "läxa" på 15 sidor sist... Hehe! Då var hon inte så glad på mig, men imorgon är det andra bullar som gäller! Jag kommer nog att överraska henne riktigt ordentligt. Har nämligen pluggat väldigt mycket nu ikväll. Känner mig såååååååååå duktig så, haha!

Hejdå!!
Puss och kram
/ Jenny



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback