Sänghäng

Jag har fortfarande inte klivit upp ur sängen. Jag har fortfarande inte dragit upp persinennerna. Jag har fortfarande inte borstat tänderna. Jag har fortfarande inte planerat något för dagen. Jag har fortfarande inte ätit lunch. Jag har fortfarande inte tagit tag i disken. Jag har fortfarande inte tagit på mig kläder.

Klockan är snart halv tre och vad fan har jag gjort av dagen? Jag har bokstavligt talat legat i sängen och kollat på film, käkat godis och bara slappat under täcket sen jag vaknade i morse klockan 10. Simon är iväg och jobbar, så jag är alldeles ensam. Skittråkigt. Funderar på att ta tag i den här dagen på något sätt. Men jag är kluven, jag vet inte HUR jag ska göra det....?!! En kall dusch kanske, så att jag vaknar till ordentligt? Vad tror ni?

Återkommer när jag känner mig lite piggare och fräschare.
Hehe, det blir bättre så tror jag. Hej så länge!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback