Seg som en råtta, trög så jag blir hög

Ni som följer min blogg dagligen vet att det har varit ett jäkla tjat den senaste veckan angående mitt usb-minne. Jag har ju tjatat om hur jag har glömt det hemma hos Jessika i Mjölby och hur irriterad jag har varit på mig själv. Eller hur? Vi ringde varandra ikväll, jag och Jessika och då började vi prata om det där usb-minnet. Hon kunde inte förstå var jag lagt det då hon letat igenom sitt rum flera gånger. Mitt uppe i vårt samtal så slog det mig - Jag kanske ska titta i min sminkväska, det KAN ligga där. Och tro fan att det gjorde det också!!

Jag har lyckats med sådana här tröga grejer förut, men när fan ska det vara sista gången? Ärligt talat. Ibland orkar jag inte med mig själv. Aja, nu har jag usb-minnet här hemma iallafall och nu kan jag fota och lägga in hur mycket bilder jag vill. Bra va? Så kika in imorgon, för då kommer en hel del ny shoppng upp!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback