Skapa med saxen

God förmiddag allesammans! Hur står det till idag? Jag mår bra, det har varit skönt med 1½ bloggfri dag! Jag har myst med människor som jag tycker om under tiden och det har varit awsome! Blev dock lite besviken när jag loggade in nu på bloggen - Var fan är alla frågor som jag trodde skulle finnas???? Det är 8 personer av er alla som vågat fråga, det är skandal. Kom igen nu!! Klicka på länken och ställ en fråga nu. Annars.... annars blir jag arg!! http://missjjempa.blogg.se/2010/july/fraga-vad-du-vill.html#comment

Nu, ska jag iväg och göra det som jag tycker är allra roligast här i världen - agera frisör! Idag är det fyra personer som ska klippas och det ska bli hur kul som helst. Tänk er, om ett år står jag i min salong och jobbar för fullt!! Jag längtar så jag nästan spricker. Jag vill att tiden fram till dess bara ska rusa förbi!


Idag har jag på mig det här! Ni ska få se bättre outfitbilder sen..



Och här är dagens facelook!

Ta hand om er så hörs vi senare idag, och då hoppas jag att betydligt fler frågor har kommit in! Om inte, så lägger jag ner hela bloggfan. Puss och kram på er!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback