Solig onsdagsmorgon

God morgon kära blogg! Imorse vaknade jag upp tillsammans med världens finaste kille som nu så gott som har gått på semester. Hur mysigt tror ni inte att det var på en skala? Känns som en evighet sen! Nu har vi precis ätit frukost ihop och har all tid i världen att prata med varandra om allt det där vi inte hinner i veckorna annars. Idag har vi fram till klockan 15 på oss, sedan åker han och jobbar igen. "Så gott som har gått på semester..."

Hehe, annars då? Är det bra med er? Jag mår toppen och är så glad för att det ser ut att bli en riktigt härlig och solig dag idag! Jag och min älskling är lite spända och förväntansfulla nu... Vi ska ju visa lägenheten klockan elva. Ska bli så spännande! Hoppas vi blir av med den nu på en gång!


Vår inristning på ett träd ute i Båsenberga..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback