Storstädar idag

God morgon allihopa! Hur mår ni? Jag mår toppen. Men gud så trött jag var imorse när klockan ringde!! (Jag ställde klockan för att jag måste storstäda lägenheten idag eftersom att vi har visning imorgon) Fattar inte hur jag kan vara så trött på mornarna när jag aldrig gör någonting ansträngade på dagarna!? Sedan så är det så svårt att ta sig upp ur sängen när man ligger sådär skönt och gosigt. Och när Simon har åkt till jobbet så kan jag ju breda ut mig huuuuuuuur mycket jag vill, haha! Ni vet, då man ligger på mage och ser ut som ett kors eller hur jag ska förklara. Med armarna helt utsträckta takt upp och med benen isär och kuddar överallt.

Nog om det här nu. Jag måste verkligen komma igång med städningen!! Har lite tidspress nu också. Måste bli klar till 15:00 ungefär. Sedan ska jag fixa iordning mig lite och ta "svarta faran" till Ellenors Hårvård (min praktikplats) där vi ska fixa håret på varandra, jag och Ellenor. Jag ska klippa och slinga håret lite ljusare..... Tror jag. Eller om jag ska bli mörkare nu? Nej, fy. Jag vet inte. Vi får se.


Varför ska ni sälja lägenheten?

2010-07-20 // 13:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback