Sunday

Hej hallå min kära blogg. Har precis slagit ner röven i soffan och lyxat till det med morotsstavar, chips och dipp denna söndagskväll. Sitter bredvid min kära pojkvän som inte är så mysig just nu. Han är helt inne i den senaste Harry Potter filmen och lär vara det under hela filmens gång, d.v.s i 2½ timme. Tråkmåns. Jag som hatar Harry Potter filmerna. Dom är så tråkiga, overkliga, invecklade och torra. Fy!! Men å andra sidan har jag det jäkligt lugnt och skönt nu. Jag kan blogga och snoka runt på Internet precis huuuuuur mycket jag vill för ett tag, haha.

Har varit och agerat frisör nu ikväll och insåg då hur jäkla ont i mina axlar jag har. Det måste ha och göra med min grymt dåliga hållning och min otränade rygg.. Ingen bra kombinitation det där. Hur länge kommer jag att stå ut? Usch. Jag måste verkligen ta tag i träningen! Jag önskar att jag hade en personlig tränare som peppade mig varje dag. Men det är ju så jäkla dyrt med sådana så jag känner inte riktigt att det är värt det. Eller så kanske det är det det är? Hm..

Aja, helgen nu då.. Den har varit fylld med olika aktiviteter. Känns som att det inte har varit en lugn stund, hehe. Är därför mycket skönt att bara vara ikväll. Hur som helst så har hela helgen varit toppen! Igår under dagen bestämde jag, Simon, Jennifer och Pontus oss för att åka till Simons sommarstuga och tillbringa hela kvällen och natten där. Vi grillade på kvällen, lyssnade på musik, spelade kort, åt snacks, drack gott, pratade strunt och hade det allmänt trevligt. Har dock inte sovit alls mycket inatt. Vi la oss efter tre-tiden och sedan tog det väl minst en timme för mig att somna. Har dessutom vaknat säkert 10 gånger under nattens gång, haha. Usch!


Bilden är tagen i stugan igårkväll



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback