Tisdagskväll

Ja, för visst är det tisdag idag? Haha, jag glömmer bort vad det är för veckodag när jag går omkring och är ledig hela tiden. Nå, hur har ni haft det idag allesammans i det lite tråkigare vädret vi har haft? Jag har haft det väldigt lugnt och skönt. Har varit hemma hela dagen och bara slappat. Har passat på att städa här hemma men det har gått lite segt då jag har tagit väldigt många pauser emellan varven, hehe. Sitter iallafall och väntar på att golven ska torka nu och njuter av ajaxdoften som flyger omkring mellan väggarna. Känns ritkigt skönt att allt är rent och fräscht igen!!

Ja ni, jag har verkligen haft en riktigt "slappardag" idag. Klockan är snart 20 på kvällen och jag har fortfarande inte tagit på mig kläder. Har sprungit runt i trosor och ett slappt linne hela dagen och inte varit utanför dörren en enda gång. Enligt min mening är sådana här dagar riktigt sköna att ha ibland. Någon som håller med?


Bild från igårkväll




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback