Today

Tjabba tjena hallå!!

Nu är det en mycket trött Jenny som sitter och skriver. Klockan ringde strax innan sju imorse och har man inte ställt klockan på i stort sätt 1½ månad så är det inte så konstigt att man blir trött såhär på eftermiddagen. Hur som helst gick körlektionen finemang på körskolan imorse! Känns som att den här gången gick bäst av dom tre lektioner som jag har kört på skolan. Vet inte vad det har och göra med, men jag tror att det var för att jag var så sjukt taggad redan igårkväll på att få köra. Visste ju att jag skulle få backa runt gathörn, vända och parkera vilket jag tycker är sjukt skoj! Dessutom så hade jag ju gjort läxan och det var ju skitkul att visa upp med tanke på hur det gick förra gången med den, haha.

Simon var snäll och hängde med till Katrineholm och körskolan imorse så jag slapp vara själv. Så snällt! Det hela slutade med att vi gick på stan och utförde ärenden i betydligt fler timmar än vi räknat med. Men så kan det gå när man har semester, ledighet och inga tider att passa. I love it! Hann träffa mammsen också, och det var ju såklart hur mysigt som helst.

Nu är vi hemma igen och gissa vad det är dags för nu? Ett, eller kanske två, avsnitt av Prison Break såklart. Vi är ett riktigt "serietittarpar" jag och Simon!


Shorts från H&M, skjorta från Vero Moda och skärp från Lindex



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback