Träligt

Jag får panik när jag inte har mitt usb-minne tillgängligt. Jag kan bokstavligt talat inte blogga när jag inte har möjlighet att fota och lägga in bilder!! Jag är inte bloggartypen som bara skriver text och tror att någon ska bry sig. Det funkar liksom inte så. Pratade med Jessika senast nu ikväll på telefonen (det är ju hemma hos henne i Mjölby som mitt usb-minne befinner sig) men vi har alltid så mycket annat att prata om så usb-minnet glöms bort. Men tro fan att jag kommer på det varje gång vi lagt på, haha. Nej ni, jag ska slänga iväg ett sms och be henne posta det imorgon så att jag blir hel igen. Och ni också för den delen, just nu är min blogg såååååååååååå tråkig!! Usch, I hate it.


För övrigt ser det här inte ut som jag ju!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback