Underbara sommarstuga

Är det inte så jäkla typiskt, det som hände oss igårkväll precis när vi kom upp till stugan?! Nu ska ni få höra... Om jag börjar såhär: Hur måga veckor har det inte varit smällhett och strålande sol hela dagarna? Svaret på den frågan kan ju vi alla svara på - Många veckor, många dagar. Eller hur? Vad hände då igårkväll när vi hade packat bilen full med mat, kläder och annat smått och gott som vi behöver för några dagar och nätter i sommarstugan? Jo, det blev kolsvart på himlen, temperaturen sjönk hastigt och det blev blåsigt som bara attan. När vi kom fram till vår älskade sommarstuga som ligger så fint på det stora berget, precis vid vattnet, så blåser vi nästan bort och hackar tänder. Ja, för inte hade vi tagit med oss mycket i klädväg, inte när det gäller varma kläder iallafall. Ingen av oss hade ens något som liknade en kofta..

Men whatever, det var ju bara EN kväll. Men visst är det typsikt?! Blev ju några regnstänk också såklart. Men vi var inte bittra för det. Eller..... jo. Lite kanske, haha! Vi hade ju sett fram emot en kväll på berget då vi ser på solnedgången och bara njuter. MEN eftersom att det har varit en toppendag idag full med sol och värme, så tar vi igen det vi missade igårkväll just nu. Vi sitter på berget, solen håller på och går ner, sjön är alldeles spegelblank och vi har det toppen.

Pappa och Simon jobbar för fullt på dagarna, men dom kommer upp till mig och Anne-Elise direkt när dom slutat. Så mysigt! Vi badar, äter gott, dricker gott, solar, skrattar, bryr oss inte om hur vi ser ut, slipper alla grannar, ser på båtar som åker förbi, hör fåglarna kvittra och känner doften av sjö och sommar ♥

Ska fortsätta mysa nu. Ville bara slänga in en liten hälsning till er. Blev en liten lång hälsning nu ser jag, men what a fuck, hehe. Hoppas ni mår bra allihopa! OCH, är ni ute i solen så rekomenderar jag er starkt att smörja in er ordentligt. Jag har nämligen varit slarvig med det idag och gissa vad det har resulterat i? Jag är röd som en tomat i ansiktet. Inte snyggt, haha.

Puss på er!!



Har ju som ni vet inget usb-minne tillgängligt då det befinner sig hos Jessika,
MEN jag gör det bästa av situationen - Fotar med camen, haha.


Fler utflykter till sommarstugor ;) <3

2010-07-14 // 20:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback