Underkläder och bikini

Jag fyndade lite underkläder och en bikini på REAN igår när jag var i stan. Jag är personen som gillar söta, romantiska och enkla underkläder. Avskyr massor med detaljer. Enligt min mening ska det bara vara en söt liten rosett eller något annat litet på dom. Har varit ambitiös och fotat allting och tänkte nu bjuda på några bilder av mina söta underkläder. Kommer från H&M och Lindex.



Gult är fräscht på sommaren


Sött va?


Gillar egentligen inte trosorna. Tycker inte om när dom är så tunna på sidorna. Det är ju
som snören. Men jag såg inte att dom såg ut såhär förren jag kom hem. Haha!! Men vad
gör man, dom kostade 30 spänn så jag dör inte. Får se om dom kommer till användning..


Bikinin. Älskar färgen! Och likadant här - Jag gillar de enklaste bikinisarna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback