Det du inte visste om mig

Senaste

Låt du hörde: Kommer inte ihåg vad den heter, tyvärr

Film du såg:
500 days of Summer

Mat du åt:
Äggmackor och multivitaminjuice till frukost

Kram:
Igår

Puss:
Godnattpussen av älsklingen igårkväll innan vi somnade

Känslan:
Glädje!

Resa:
Den romantiska utlandsresan till Grekland - Karpathos med älsklingen i maj

 





Glädje: Då Simon ringde för ca en timme sedan och meddelade en skitrolig nyhet!

Dröm:
Haha, om en korvkille som jag och Ludwig stötte på på midsommarafton

Person du träffade:
Simon

Personen du pratade i telefon med:
Pappa

Personen du fick sms av:
Josefin (äntligen har hon svarat, haha!)


Gången du åt 7-eleven korv: Oh my, I don't rememberd

 

Gången du var utomhus: Yesterday, men ska ut snart!

 

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Long, long, time ago

Saken du köpte:
Hm.. Mat! Haha

 

Allmänt

Ska bli skoj: Att träffa min efterlängtade vän inom en snart framtid (!!)

 



Ska inte bli skoj att: Så ut i ett helt år till i skolan

Sparar till:
Hm, vet inte. Systemkamera och resa kanske

Pålägg som gäller:
Ooooooooooost!

Önskar att jag var bättre på:
Att träna, hålla igång kroppen. Man blir ju så mycket piggare då!

 

 

Dagens dryck: Multivitamindryck, faktiskt.

Vad saknar du:
Gamla goa tider

Tre band/artister:
The Sounds, Backyard babies och Crashdiet rockar!!

Vad har du gjort idag:
Ätit frukost, suttit vid datorn, bajsat och pratat i telefonen

Brukar du svära mycket:
Jag? Neee, det kan jag inte tänka mig.

Hur tidigt stiger du upp:
Olika

På helgerna:
Beror på

Vad ska du göra ikväll:
Fira den där roliga nyheten tillsammans med Simon

Hur många timmar sover du per natt:
Ca 8-9

Vem är snyggast i världen:
Jag såklart!

 


Påtal om mig själv så måste jag bara säga att jag saknar mitt fina leende
utan en massa skrot i munnen och mitt knallröda hår!!


Vad är det för veckodag: Hm.. Jag vet inte, HAHA! Torsdag?

Bästa saken som hände mig förra sommaren:
Bästa? Hände ju massor med roligt!!

Favoritplagg i garderoben just nu:
Byxdressar! Har flera olika och jag älskar dom från H&M. Tunt tyg, sköna och så behöver man inte tänka på att matcha ihop en outfit utan det är bara att dra på sig!!

 




Längd: 165 cm, tror jag

Vikt:
Vet inte, men runt 52 kg tror jag

Byter gärna garderob med:
Nej, usch, vad äckligt. Haha! Jag vill ha min egen

Byxa eller kjol:
Nu på sommaren, kjol.

Senast utlästa bok:
Ego Girl av Carolina Gynning

 



Mitt rum kan beskrivas som: Mitt rum

Mig själv med tre ord (just nu):
Trött, ensam, rastlös

Jag ville bli när jag var liten:
Delfinskötare, haha!!



» Sara

så du tog mitt råd om att se 500 days of Summer? :) vad tyckte du?

2010-07-01 // 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback