Måndagssysslor

Har passat på att ringa runt på lägenheter nu såhär på måndagen. Har nappat på två stycken som vi ska åka och titta på ikväll. Hoppas det är någonting och ha, då skulle jag bli skitglad! Vad mer då? Jo, jag sitter i soffan och svettas som en gris. Tog cykeln upp till pappa och Anne-Elise (men ingen av dom är hemma) för ett tag sedan då jag behövde låna telefonen och datorn till ett par saker. Passade på att ta den sista Coca colan som stod ISKALL i kylen också. Känner nu såhär i efterhand: Ooooops, hoppas ingen av er hade paxat den ;) Den slank ner jäkligt fort iallafall. Det gör alla kalla drycker en sådan här kokhet dag!! Eller hur?

Nej ni, nu har jag inte tid med det här. Ska ta "svarta faran" (som mamma skulle ha sagt) och börja trampa hemåt igen. Ska duscha av min svettiga kropp och fräscha till mig en aning. Sedan ska jag sätta mig på bussen in till Katrineholm, möta upp Simon och sedan åka och titta på lägenheterna.



Två bilder på en osminkad och glad Jenny, tagna förra veckan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback