Mitt klantarsle


Jag vandrade bort till ICA imorse där jag skulle handla lite frukt och annat att ta med i matsäcken till sjön idag. Jag kände mig riktigt duktig som tog mig upp i tid och planerade in allting i minsta detalj. Kände mig även mycket duktig som hann iväg till ICA innan Emma kom upp och hämtade mig. Nå, fram till saken...

Jag gick med min korg inne på ICA och slängde i lite smått och gott. Blev lite mer varor än planerat, men så blir det ju alltid när man är och handlar. Hur som helst, jag gick fram mot kassan och det blev min tur. Jag la upp mina varor och kom på i sista sekund att jag skulle be kassörskan slå in summan på 20 kronor extra då jag ville köpa jordgubbar utanför butiken. Det gick givetvis jättebra att ta det på 20 kronor extra. Jag började vid det här laget tänka "Shit, Emma kanske väntar på mig utanför nu. Detta tog ju lite längre tid än jag planerat eftersom att jag hittade så mycket gott här inne"

Jag slog in min kod, godkände beloppet och väntade på min 20-kronorssedel och kvittot. Blev helt jävla tankspridd. Tog emot pengen och kvittot, tackade för mig och gick ut ur butiken UTAN MINA VAROR!! Hade givetvis ingen tanke på mina varor förren jag kom ut till Lyttersta, alltså sjön. Jag märke det när jag och Emma skulle sätta oss och ta en frukt - "Vart fan är min mat!????" DÅ slog det mig! "Fan, jag tog ju inte med dom från butiken"

Jag glömde alltså att packa ner varorna. Jag glömde ens titta åt det hållet. Jag bara gick. Min mat låg kvar. Det enda jag hade med mig ut var kvittot och 20an. Fan vad dum jag kände mig när sanningen kom fram. Helvete. Tänk om någon såg mig, undra vad dom tänkte. Haha!! Nåååååå, jag känner mig snäll mot ICA Cityhallen iallafall. Ni tjänade på min klantighet för fan, haha. Fyfan vilken människa jag är ibland. Jag kan inte sluta garva åt mig själv...


aaaaaaaaaaaaaahahahahahahahah :D

2010-07-05 // 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback