Vilket skitväder!!

Varning för ett deppigt och tråkigt inlägg! Till er som inte vill dras med i den dåliga stämningen - Sluta läs här och nu!!

Jag hade världens mest tråkigaste dag igår. Jag svär på att jag nog aldrig har haft en lika tråkig och världelös dag någonsin! Jag låg i sängen halva dagen, var ensam från halv åtta på morgonen till halv tolv på kvällen. Hade inte en enda käft att prata med. Ingenting. Jag kände mig så sjukt ensam att jag till slut bara ville lägga mig ner och gråta floder. Egentligen så gjorde jag det ju också, men det var inga floder jag grät utan det var bara några kalla tårar som rann nerför kinden samtidigt som jag satt ihopkurad, stirrade rakt fram, in i väggen och suckade för mig själv. Vet egentligen inte varför dagen blev som den blev igår, eller varför jag kände mig så sjukt ensam och trasig. Men jag antar att det är nyttigt med sådana dagar också, för annars kan man väl inte uppskatta dom bra man har på samma sätt (?!)

Natten blev inte bättre precis, utan precis lika världelös den. I och för sig hade jag ju pojkvännen bredvid mig, men han somnade som en stock efter 12 timmars arbete. Det spöregnade hela natten och var iskallt då jag låg och hackade tänder. Regndropparna slog så hårt mot fönstret och till slut var det som om jag levde i en bubbla då miljontals människor stod och slog med en varsin hammare mot den. Jag drömde vidriga drömmar samtidigt som jag var vaken och jag har aldrig varit med om någonting mer frustrerande. Vad ska jag tippa på, kan jag ha sovit 2 hela timmar (?!)

Och idag då.... Ja, idag regnar det igen och det är sådär grått och kallt ute. Stannar hemma, och inne hela dagen antar jag. Men idag blir det nog en bättre dag eftersom att Simon är ledig och hemma med mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback