Weekend

Hej på er! Hur står det till? Med mig är det bra, förutom att jag fått sjukt ont i halsen då Simon måste ha smittat mig med förkylningen. Känns inte alls sådär jättekul, tvärtom! Sommarförkylningarna brukar vara svåra att bli av med, men jag hoppas, tror och vill att min försvinner inom kort! Har iallafall varit på apoteket idag och handlat Zyx sugtabletter som lindrar smärta och irritation i mun occh svalg. Brukar äta dom när jag får ont i halsen och dom är faktiskt riktigt bra! Dom bedövar faktiskt halsen lite och det är asskönt.

Jag hade en jättetrevlig kväll igår tillsammans med lite vänner. Åt ju middag på Joan's med Cecilia och Ludwig och det blev fläskfilèspätt med klyftpotatis och en Pepsi. 115 spänn gick skiten på, men ack så gott det var! Vi satt där och myste i 1½ timme sedan slutade det med att jag och Cissi åkte hem till henne där vi kollade på film, åt popcorn och bara tog det lugnt. Jättetrevligt verkligen! Senare på kvällen kom Emma och hämtade mig och det slutade med att vi satt ute i två timmar, i en busskur, och pratade om allt mellan himmel och jord.

Nu är det fredag och helg, äntligen! Min weekend kommer att bjuda på massor med roliga aktiviteter. Mer om det senare. Men jag kan ju säga såhär - Min älskade, finaste och bästaste vän kommer till mig idag!!!!!! Vem pratar jag om? JESSIKA såklaaaaaart!!


Jag saknar sol och värme. Jag saknar Grekland!
Vad är det för ett jäkla skitväder vi har egentligen?
Svensk sommar säger jag bara....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback