10:e juni - Dagen vi längtat efter

Nu har jag gjort mina behov OCH fått i mig mat i magen. Är alltså redo att skriva och ladda upp lite bilder här i bloggen. Så trevligt va?

Åkte hem till Jessika i Mjölby igår. Vi tåg pendeln från Norrköping efter att ha spenderat en del timmar på stan. Gårdagen var helt sjuk! Det var tänkt att vi skulle gå en "snabbis" för att hitta en klänning till henne som hon kunde använda idag, men det blev inte riktigt som vi hade tänkt oss. Tror närmare bestämt att vi tog oss den absolut längsta, flummigaste, roligaste och mest underbaraste shoppingrundan någonsin!! Vi gick som två muppar och gapflabbade på stan. Det tog måååånga timmar innan vi kom på att det kanske var dags att börja leta efter det som vi faktiskt skulle ha. Det är en lång historia, haha. Men efter mycket om och men hittade vi iallafall en klänning till henne OCH vi hann komma hem innan det blev natt! Hehe. Vad mer igår då? Jo juste, vi färgade mitt hår också!! Eller ja.. Det var givetvis Jessika som gjorde det på mig! Vi köpte blekning och la i lite slingor för att få ett ljusare intryck och ja, resultatet blev bra. Blir fräscht nu till sommaren och allt.

Efter en mysig kväll i Mjölby tillsammans med Jessika och Johanna så somnade vi till slut. Det tog ett tag eftersom att vi tyckte att vi hade massor och göra, men när vi väl somnade så sov jag precis lika skönt som jag alltid gör tillsammans med Jessika! Hon är bra för mig helt enkelt. Vi är bra för varandra skulle jag vilja påstå! ♥

I morse när klockan ringde så hoppade vi upp ur sängen och började göra oss iordning för skolavslutningen! Jag tror att det var "kicken" av sommarlovskänsla som fick oss på sådant bra humör trots alldeles för få sovtimmar. För jag menar, hur underbart är det inte nu och veta om att man är ledig i två månader och fri från alla "måsten" och allt plugg!??!?! Det är underbart! Måste säga att jag är så sjukt glad för alla studenter. Fan, glädjen verkligen spred sig till min kropp idag på Renströmmen. Så jäkla kul för er alla - Grattis!! Nästa år är det våran tur, SOM jag längtar! Jag hoppas verkligen att det sista året går fort. Jag vill att det ska vara över. Jag vill börja jobba och gå upp på morgonen, pigg och glad, och arbeta med det som jag brinner för istället för att sitta i skolbänken och somna! Hehe, skolavslutningen var trevlig iallafall. Fina sånger, uppträdanden, stämingen var på topp och jag hade två av världens absolut bästa tjejer vid min sida! På tal om er så kommer jag sakna er så in i helvete nu i sommar! Men hallå, vi kommer ju att ses :)



Världens finaste Jessika som står och väntar på bussen i morse



Mötte upp Cattis och började kramas och ta kort



Såhär har jag sett ut idag. Klännigen är från Wear It.


Cathrine och jag


:)


Så fina tjejer, och dom är mina!


I love you, I love you, I love you





Lyckliga studenter


Blev även en dansuppvisning och alla var glada!

Jag måste bara få säga det igen; ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN så är sommarloooooooooovet här! Jag ska verkligen njuta i sommar, bara vara. Göra det jag vill göra och må bra ♥

GLAD SOMMAR ALLESAMMANS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback