14:e juni 2010

God morgon! Solen tittar fram idag också, det gillar vi. Eller hur?

Vaknade upp ensam i sängen och sitter nu i min ensamhet och äter en god frukost. Pojkvännen min har hamnat i verkligheten - Skolan är över (ett år försent eftersom han gick om ett år) och det är dags att börja jobba och slita! Men jag tror att han kommer och trivas eftersom att han är väldigt händig och ambitiös när det väl gäller. Så, jag ska väl även skriva ner det här i bloggen: Lycka till älskling!! Och kör hårt.

Jag ska ha en så gott som "jobbfri" sommar på många år! ICAnära i Katrineholm har ringt och erbjudit mig jobb hela sommaren men jag har tackat nej. Är inte så beroende av pengar så att jag en sommar till vill jobba häcken av mig med någonting som jag inte brinner för! Det är inte värt det. Inte för mig. Jag vill nu börja med det som jag brinner för. Känns som att jag har gjort mitt vad det gäller jordgubb- och glassbranschen, hehe.

Anyway, vill ni höra någonting äckligt? Jag har inte duschat mitt hår sen i.............. ONSDAGS!!! Haha, Jessika fixade det så himla bra med volumastern och volymen har hållt sig så sjukt bra! Dessutom så är det inte alls flottigt. Eller okej, nu kanske det är dags på riktigt att tvätta det. Haha! Inte för och låta äcklig men nu har det till och med börjat tova ihop sig och klia lite! Vad sägs om en lång, fet dusch och en inpackning i håret? - Ja tack!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback