24:e juni 2010

Shit vad fort tiden går.. Imorgon är det MIDSOMMARAFTON?! Helt galet. Nu har alltså halva sommaren gått...??!! Hmm, det är ju nästan så att man blir lite deppig. Sommaren borde vara betydligt längre än vad den är!!

Ställde klockan imorse igen och gick upp väldigt skapligt. Hade en hel del grejer och göra som jag nu är klar med. Hade bland annat viktiga telefonsamtal att ringa och nu har jag precis blivit klar med.......... Hihiih, jag kan inte säga vad! Det är en hemlis än så länge! :) Klar är jag iallafall och det känns toppen!!

Ännu en fin och solig dag. Dock har jag inte haft tid att gå ut och jobba på brännan en enda minut. Och inte kommer jag att ha det resten av dagen heller. Nepp, nu ska jag hoppa in i duschen, fixa iordning mig och sedan åka hem till syssling Josefin som ska firas idag!! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback