Äggmackor

Min trötta älskling (som har kommit igång och jobbat som en tok) står i duschen och nästan somnar. Jag tycker synd om honom! Han är så duktig som sliter och jobbar hela dagarna i denna värme. Det kan inte vara roligt att stå på ett bygge och bära, bygga, slå och arbeta medan svetten rinner på en från morgon till kväll. Men han klagar inte, han tar sig igenom dagarna med ett leende på läpparna men jag SER på honom att han är dötrött när han kommer hem.

Struntsamma, nu ska jag inte sitta och prata om hur trött eller icke trött han är. Det jag ville komma fram till är att det här blir mitt sista inlägg för idag. Ska nämligen stänga ner den här apparaten nu och tillbringa de sista 20 minuterna med min älskling innan han somnar. Har gjort iordning stekta ägg, tagit fram bröd och oboy här inne vid tv;n som vi ska äta nu.




Vi hörs imorgon!!
Kram och godnatt på er



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback