Alla bilder fixade!!

Vet ni vaaaaaaaaaa' som är braaaaaaaaaaaa' att det inte finns någon mer som jaaaaaaaaaaaaaaa!!

Vet inte varför jag fick den låten på huvudet helt plötsligt. Den bara kom, haha! Skitsamma, nu måste jag snabba mig på för snart kommer min skjutts. Det jag ville meddela med detta inlägg är att jag är otroligt tacksam för Josefins hjälp med bilderna från Grekland. Hon hjälpte mig igårkväll att ta bort det BLÅA från dom. Ni minns vad det är för blått jag pratar om va? Haha, fyfan!! Jag är så dum och trög som hade fel inställning juuuU!!!! Resultatet av hennes hjälp blev hur som helst kanonbra och jag är tacksam för att du ställde upp gumman!

Här får ni två exempelbilder. Ni får se mer sen!!



Före - Alltså med fel inställning


Efter - Alltså med Josefins hjälp
Det var alltså såhär bilden skulle ha sätt ut med rätt inställning



Före..


Efter



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback