Ännu en vecka är förbi

Söndagskväll igen, snart läggdags. Och vad har hänt idag då? Tror ni att jag och Hanna tog oss ner till gymmet som vi bestämde i morse? Svar: Nej! Hon somnade och jag sköt upp på det in i det sista då jag totalsket i det. Var och hur ska det här sluta egentligen?

Imorgon är det måndag igen. Ny vecka och ännu en ledig vecka för min del. Känns suveränt på alla sätt och vis! Men jag har kommit på att jag inte gör någonting vettigt alls när jag är ledig. Jag bara sover, äter, slappar, sover lite till, äter mer och sover. Hur mycket får man ut av det på en skala? Inte så värst mycket. Men det är väl det som man kanske behöver ibland(?) Vad vet jag.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt te och äta mina digestivekex.
Hoppas på sol och värme imorgon så att jag kan ligga ute och bättra på brännan!


Gammal bild



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback