Är hemma idag

Det blev inte ett enda blogginlägg igår. Sånt händer inte ofta! MEN jag hade min anledning - Hör och häpna - Jag kom inte hem från skolan förren klockan 20:10 igårkväll.. Så segt verkligen!! Och jag var så trött när jag kom hem att jag nästan slocknade på en gång..

Idag är jag hemma! Vi är inne på juni månad och solen lyser, himlen är klarblå och det är riktigt varmt och skönt. Bara en vecka kvar till skolavslutningen också, helt obeskrivligt underbart!! Dum som jag är har jag legat inne och kollat på film fram tills nu, nu när det är så fint väder, istället för att sitta ute i solen! Hehe, men jag kunde liksom inte komma upp ur sängen riktigt. Jag var nog fastklistrad med kalasklister, för det var omöjligt att flytta på sig. Meeen, det är ju inte för sent än! Ska snabba mig på nu och försöka hinna springa till något fik tillsammans med Simon och ta en glass innan Emma ringer mig. Jag ska nämligen agera frisör i eftermiddag.

Dags att hänga tvätt, uuurk!
PUSS PÅ ER ALLA SOLSTRÅLAR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback